Reissun kuumin päivä eikä juurikaan tuulta, koneajoa. Satamassa ei ruuhkaa, salongin lämpötila 36 astetta. Saunaankin olisi päässyt mutta ei oikein tehnyt miel
i.
Reissun kuumin päivä eikä juurikaan tuulta, koneajoa. Satamassa ei ruuhkaa, salongin lämpötila 36 astetta. Saunaankin olisi päässyt mutta ei oikein tehnyt miel
Hieno aurinkoinen päivä, alkumatka koneella ja sitten hienosti kevyessä sivutuulessa loppumatka tuttuun satamaan josa ei ketään. Merry Monkissa ja uudessa Plassi-ravintolassa oli väkeä runsaasti.
Lähtö aamuviideltä, harmaa päivä ja pohjoistuulta enimmillään 10 m/s. Bergön lossin kautta mentiin. Hyvä tuuli mutta hankalasti suoraan takaa mikä oli Molpen ahtaalla väylällä epämukavaa. Loppumatkasta pääsi paremmin luovimaan. 13 tuntia. Kaskisissa hiljaista kuten aina.
Eilen tultiin Vaasaan ja tänään oli tarkoitus lähteä mutta ukkosrintamat päättivät toisin. Kuumaa on.